Zamówienia i dostawy
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia złożone w dni robocze do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 wyślemy kolejnego dnia roboczego. W wyjątkowych przypadkach, niektóre produkty wymagają dłuższego terminu realizacji. Wtedy, taką informację znajdziesz na stronie produktu.
Jeśli z przyczyn niezależnych od nas, termin realizacji zamówienia wydłuży się, poinformujemy Cię o tym mailowo.
Jaki jest czas oczekiwania na przesyłkę?
Czas oczekiwania na przesyłkę na terenie Polski wynosi 1-2 dni robocze. Jeśli po upływie tego czasu przesyłka do Ciebie nie dotarła skontaktuj się z nami mailowo na adres: hello@minimakids.pl
Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?
Niestety nie. Zamówienia realizujemy tylko za pośrednictwem kuriera.
Czy mogę zmodyfikować zawartość wcześniej złożonego zamówienia?
Jeśli zamówienie nie zostało przygotowane do wysyłki, to jest taka możliwość. W tym celu przygotuj numer zamówienia i zadzwoń do nas pod numer telefonu: +48 531 871 186.
Czy mogę połączyć zamówienia?
Jeśli zamówienie nie zostało przygotowane do wysyłki, to jest taka możliwość. W tym celu przygotuj numer zamówienia i zadzwoń do nas pod numer telefonu: +48 531 871 186.
Czy mogę wysłać zamówienie jako prezent?
Oczywiście. W polu Adres wysyłki wpisz adres osoby obdarowanej. Jeśli chcesz, aby prezent został zapakowany w ozdobny papier zaznacz opcję Zapakuj na prezent. Nie umieszczamy cen na produktach oraz nie wysyłamy dowodów zakupu w paczkach.
Wymiana i zwroty
Ile mam czasu na zwrot zamówienia?
Zwrotu towaru możesz dokonać w terminie do 14 dni od momentu odebrania przesyłki z zamówieniem.
Jak dokonać zwrotu?
Zwrotu towaru możesz dokonać w terminie do 14 dni od momentu odebrania przesyłki z zamówieniem. W tym celu wypełnij formularz zwrotu.
Jak dokonać wymiany?
Wymiany towaru możesz dokonać w terminie do 14 dni od momentu odebrania przesyłki z zamówieniem. W tym celu odeślij produkt zgodnie z procedurą zwrotu i dokonaj nowego zamówienia.
Na jaki adres odesłać zwrot?
Zwrotu wraz z załączonym formularzem, dokonaj na adres:
Bambinistore Sp. z o.o.
Ul. Kościuszki 6
05-500 Piaseczno
+48 531 871 186
hello@minimakids.pl
Reklamacje
Jak mogę zareklamować wadliwy produkt?
W celu reklamacji produktu wyślij maila na adres hello@minimakids.pl, wraz z opisem i zdjęciami uszkodzenia. Skontaktujemy się z Tobą.
Czy muszę wysłać wadliwy produkt?
Wypełniony przez Ciebie formularz wraz ze zdjęciami uszkodzonego produktu wyślemy do producenta. Jeśli producent będzie wymagał dostarczenia wadliwego produktu, poprosimy Ciebie o jego wysłanie. W tym celu skontaktujemy się z Tobą mailowo lub telefonicznie.
Dostarczona przesyłka jest zniszczona, co mam zrobić?
Jeśli przesyłka nosi ślady zniszczenia, tj.: zgniecenia, ślady otwarcia, ślady narażenia na kontakt z płynami, paczka zalepiona taśmą kurierską, niezwłocznie spisz z przewoźnikiem protokół szkody. Następnie skontaktuj się z nami wysyłając protokół szkody na adres email: hello@minimakids.pl
Protokół szkody jest niezbędny do rozpoczęcia reklamacji u przewoźnika.
Brak produktu w paczce, co mam zrobić?
Sprawdź stan opakowania. Jeśli przesyłka nosi ślady zniszczenia, tj.: zgniecenia, ślady otwarcia, ślady narażenia na kontakt z płynami, paczka zalepiona taśmą kurierską, niezwłocznie spisz z przewoźnikiem protokół szkody. Następnie skontaktuj się z nami wysyłając protokół szkody na adres email: hello@minimakids.pl
Protokół szkody jest niezbędny do rozpoczęcia reklamacji u przewoźnika.
Jeśli przesyłka nie jest naruszona, sprawdź dokładnie jej zawartość. Mniejsze przedmioty pakowane są w folie zabezpieczające i mogły umknąć Twojej uwadze.
Jeśli nadal nie znajdujesz produktu w przesyłce, skontaktuj się z nami drogą mailową na adres: hello@minimakids.pl lub telefonicznie pod numerem: +48 531 871 186.
Twoje pytanie pozostało bez odpowiedzi?
Skontaktuj się z nami mailowo: hello@minimakids.pl bądź telefonicznie pod numerem: +48 531 871 186.